היערכות עסקים לעבודה טלפונית מהבית

עסקים שלא נערכו עם פתרונות של מרכזיה לחיבור מרוחק מוצאים עצמם משותקים כאשר נדרש עבודה מהבית או מאתר מרוחק למשרד.

בהלת הקורונה:

נגיף הקורונה שמתפשט בכל רחבי העולם בחודשים האחרונים, ממשיך להתפשט במהרה גם בישראל. הנגיף גורם מעבר לסכנה בריאותית גם סכנה כלכלית גדולה. על פי הנחיות הממשלות, אלפי עובדים ובעלי עסקים עצמאיים נאלצים להיכנס לבידוד מחשש להידבקות במחלה. סגירת עסקים רבים כגון מסעדות, קולנוע ומקומות בילוי ובהם אף איסור התכנסות עובדים במקום עבודה יובילו עסקים רבים ובמיוחד הקטנים לספוג מכה קשה.

כל העסקים נדרשים לתת מענה טלפוני ללקוחות שלהם, אך חיוב סגירת העסק, עבודה ממקום מרוחק למשרד או מבידוד גורם לפגיעה בתקשורת העיסקית.
עסקים אשר מוצאים עצמם עם מרכזיות טלפוניה מסורתיות (כלומר ענתיקות) מוצאים עצמם ללא יכולת חיבוריות מרוחקת וקבלת שיחות ושרות לקוחות.
כמו כן, עסקים רבים אשר מחוברים למרכזיות סנטריקס של החברות הגדולות מוצאות עצמם ללא מענה מבחינת הדרישה להתחברות ממקומות שונים ומחוץ למשרד.

מרכזיית ענן אמיתית אשר מאובטחת ומוגנת יאפשרו לכם להתחבר מכל מקום בעולם (גם מבידוד) ללא צורך בציוד נוסף והערכות מיוחדת.

הפתרונות לתקשורת מרוחקת שיאפשרו לכם להמשיך לעבוד מכל מקום

כך תעשו זאת נכון:

שלוחות טלפון בחיבור IP
מכשירי טלפון, גם טלפוני IP מתקדמים אך גם טלפונים אנלוגים שמתחברים למתאם IP, דורשים חיבור אינטרנטי בלבד. מכשירים אלו יכולים להתחבר מכל מקום בעל קישוריות אינטרנט למרכזיית ענן ובכך אין זה משנה אם המכשיר מחובר במשרד על שולחנכם או בסלון ביתכם. קבלת והוצאת שיחות הינה בדיוק כאילו אתם עדיין במשרדכם.

המונח "ביתי הוא משרדי" מצרף כיום עשרות אלפי עובדים, שנאלצים לעבוד מהבית, לאלפי עובדים בעלי מקצועות חופשים קיימים העובדים במקומות מרוחקים ולא במשרד קבוע זה זמן רב לפני.

הפניות שיחות
אפשרות התחברות לפורטל ניהול מאפשר לכם במידיות להפנות את כל שיחות העסק/שלוחה לכל מכשיר אחר בכל רגע רצוי מכל מכשיר עם חיבוריות אינטרנטית.

שלוחת Softphone על גבי מחשב/טאבלט/סלולאר
ישנה אפשרות להפוך את הטלפון הנייד או המחשב הנייד לשלוחה מרוחקת במרכזייה של העסק. כך, הלקוחות יכולים ליצור קשר עם עובדי העסק,  בכל רגע נתון גם אם העובדים אינם נמצאים במשרד.

שלוחת סלולארית (SmartSIM)
הסים החכם, משמש כשלוחה רגילה נוספת במרכזייה שלכם. באמצעותו ניתן לקבל שיחות משרדיות ולחייג תוך זיהוי מספר המשרד, להקליט שיחות וללא תלות באפליקציה נוספת, שימוש בנתב שיחות מתקדם, העברת שיחות למכשירי סלולאר חכמים אחרים ולשלוחות משרדיות. הפצת השיחות לכמה מכשירי סלולtר במקביל, האזנה ולחישה והתממשקות למערכות ניהול לקוחות (CRM) והפקת דו"חות וסטטיסטיקות. כל זאת ממכשיר המחובר בתקשורת סלולארית ולא על גבי האינטרנט.

תכונות יעילות של מרכזיה לעבודה מרוחקת/מהבית:

חדרי ועידה
חדרי וועידה מאפשרים ביצוע שיחת וועידה ללא הגבלת כמות משתתפים ומכל מקום בעולם. למנהל הוועידה יכולת השתקת המשתתפים האחרים, הוספה וניתוק משתמשים, הכברה והחלשת משתתפים וכן הקלטת השיחה. כמו כן, ניתן להקצות מספרי טלפון של חו"ל לצורך חיבור משתתפי ועידה ממדינות שונות.

הקצאת מוקדנים דינאמית לפי שעות
מערכת הניהול מאפשרת הגדרת מוקדנים במקום העבודה אשר משוייכים אוטומטית לקבלת שיחות ומתן שירות לקוחות לעסק בימים ובשעות מוגדרים מראש. מנהל המערכת יכול לסמן שיחה מקדימה לנציג וקבלת אישור על תחילת המשמרת

שירות שיחה חוזרת למוקדן
מערכת ניהול התורים בעסקים אשר מיועדים למתן שירות עלולות להיות עמוסות מעבר לכמות השיחות בזמנים רגילים. לפיכך, לקוחות עלולים להמתין זמן רב לקבלת מענה טלפוני. שירות שיחה חוזרת למוקדן מאפשר ללקוח אשר ממתין למענה לצאת מהתור ולבקש שיתקשרו אליו חזרה. המערכת שומרת על מיקום התור של הלקוח ומאפשרת שיחה חוזרת אליו שמגיע תורו. אופציה זו, מעבר ליכולת לספק שירות טוב ויעיל יותר ללקוחות שלא ימתינו זמן רב, עלולה בתיכנון לא יעיל להעמיס את המוקד יתר על המידה ולגרום לתוצאה הפוכה. שירות יעיל של שיחה חוזרת בסופה מיועדת לשחרר לקוחות מהמתנה לריק בתור / תחילת שיחה עם לקוח שכבר עצבני מהמתנה / לתעל לקוח למקורות נוספים כגון הודעות, אתר אינטרנט וכו, אך אמורה בעיקר לאפשר למוקד לחזור ללקוח בזמן יעיל של המוקד ולאחר ירידת העומס.

חייגן שיחות ומערכת אוטומטית להפצת הודעות קוליות
עסקים רבים נדרשים לבצע שינויים בשעות העבודה, ביטול זימון תורים וכו. חייגן שיחות ומערכת אוטומטית להפצת הודעות קוליות מאפשרת לשלוח באופן אוטומטי הודעה לכלל הלקוחות לגבי כל שינוי, וכך לחסוך זמן יקר ומשאבים כספיים הכרוכים בחיוג ידני.

מערכת להפצת הודעות SMS
יחד/לצד המערכת של ההודעות הקוליות, ניתן להעביר הודעות ללקוחות גם באמצעות מערכת להפצת SMS הפועלת באופן מהיר ונוח. המערכת מאפשרת תבניות מוגדרות מראש וסימון קבוצות לשליחת ההודעות ללקוחות.

הודעת ווטסאפ ו SMS למתקשרים
בכל שיחה נכנסת ניתן לשלוח הודעה מתאימה ללקוח ובכך אף לגרום לביטול המתנה לשווא.
הודעות בסיום שיחה יאפשרו "תיוג" מתאים ללקוח אשר מצד אחד חווה שרות יעיל אך מצד שני משאיר "כ.ביקור" ללקוח במידה ויצטרך לחזור לאותו נותן שירות.

 

בלובינט הינה אחת מחברות הטלפוניה הגדולות בישראל. החברה מפתחת ומספקת שירותי מרכזיה ממותגת לחברות טלפוניה, ספקי תקשורת ולקוחות קצה בישראל ובעולם.
אנו עובדים בכוחות מתוגברים, ועושים ככל שביכולתנו על מנת לסייע לכל לקוח קיים וחדש "לעלות לאוויר" בזמן מהיר ולצלוח את התקופה הזו במינימום פגיעה לעסקים.
בזמן ה Corona Time החברה מחברת כל לקוח שזקוק לחלופה מתאימה למרכזייה קיימת ללא עלות התקנה כלל, שרות אשר כולל העלאת הקלטות והגדרות ניתוב מתאימות לעסק והגדרת מכשירי קצה.

ניתן לפנות אלינו בכל שאלה, הדרכה או התייעצות בטלפון: 077-666200 או 6BLU* בימים א'-ה' בין השעות 08:00-22:00 וביום ו' בין השעות 08:00 בבוקר ועד שעה לפני כניסת השבת או במייל:office@bluebe.net

פורסם בקטגוריה מרכזיות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.